24.2.11

Tolong bagi signal!

Hari ini awal-awal pagi dah menyirap darah aku. Bukan setakat menyirap, kecut perut lagi. Kisahnya begini. Aku keluar mencari rezeki awal sikit hari ini. Keadaan masih gelap. Lepas lampu isyarat aku belok ke kanan dan terus berada di lorong kanan. Tiba-tiba sebuah kereta wira yang berada di petak berwarna merah bergaris putih (aku tak tau nak sebut apa ni) terus masuk ke lorong kanan dengan laju dan menghimpit aku. Nasib baik kereta belakang jauh lagi, jadi sempat aku mengelak. Bahaya betul. Apa lah orang ini?Otak tu letak kat mana ?nak masuk lorong tak bagi signal, macam masuk pintu rumah dia je. Tak ada sivik langsung. Bila aku tengok pemandu dia, perempuan, muka toya je tak da muka bersalah langsung. Ggggrrrrrrrrrrr...........Alhamdulillah. Nasib baik aku selamat. Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan