18.1.11

Awas! Penyakit gatal tangan sedang merebak

Sekarang tak tahu la kenapa tangan aku gatal-gatal. Siang malam macam tu. Naik merah tangan asyik menggaru. Semalam pergi klinik 1 Malaysia, doktor cakap tangan aku gatal sebab tak sabar nak mengundi nak tumbangkan kerajaan rosmah bin najib. Ini semua sebab ada macam-macam virus , virus rosmah dengan RM$ rakyat, virus minyak naik, paling teruk virus dapat pemimpin BODOH. Hehehe.
Tambah-tambah PRU 13 adalah pertama kali aku mengundi. Itu pun kalau ada la nama aku, takut nanti nama aku tercicir rakyat negara lain pula masuk mengundi. Haha.
P/s: Aku percaya dengan kata-kata Tukar Tiub, “Kalau pilihanraya boleh mengubah apa-apa, sudah lama pilihanraya diharamkan.” Tapi, sebagai rakyat, aku cuba dulu mengundi, kalau tak jalan kita berjalan di jalan raya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan